Všeobecné obchodní podmínky

1. Základní údaje

Kontaktní údaje:

název společnosti: OXYGENIC s.r.o.

sídlo společnosti: Zahradní 396,Jinočany - Praha Západ, 25225

kanceláře a sklady: Jana Nepomuckého 92, Chrášťany, 25219

GPS adresa skladu: 50.044411N, 14.26189E

IČO: 28938593

DIČ: CZ28938593

 

mail: info@vybaveni-gastronomie.cz

skype: OXYGENIC s.r.o.

hot line: +420 601 326 599

tel.:       +420 222 264 896

Na emaily odpovídáme zpravidla ve lhůtě do 2 pracovních dnů.

 

Společnost je zapsána do Obchodního rejstříku u Městského soudu v Praze, oddíl C 154407

 

2. Objednávka zboží

 

Seznam zboží na stránkách www.vybaveni-gastronomie.cz je katalogem běžně dodávaného zboží. Dodavatel nezaručuje okamžitou dostupnost všech položek zboží. Dostupnost zboží bude vždy potvrzena na základě poptávky. Tu doporučujeme provést buď emailem, nebo telefonicky před provedením samotné objednávky. Informace o zboží a ceně uváděné dodavatelem jsou závazné s výjimkou zjevné chyby. Tímto ustanovením není omezena možnost dodavatele uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.

 

K objednání zákazník vybere zboží, řádně vyplní objednávkový formulář a objednávku odešle. Odeslaná objednávka zboží je návrhem na uzavření kupní smlouvy. Objednávka dále slouží k rezervaci zboží.

 

Ceny zboží si může zákazník ověřit u jednotlivých položek zboží. Ceny za dopravu a dalších poplatků jsou součástí těchto podmínek.

 

Před odesláním objednávky bude objednávacím systémem vypočtena celková cena za zboží včetně souvisejících poplatků, a zákazník bude vyzván k jejich odsouhlasení.

Objednávka zboží je závazná, respektive kupní smlouva je uzavřena okamžikem odesláním potvrzujícího e-mailu s přiloženou objednávkou dodavatelem zpět zákazníkovi."

Zákazník uskutečněním závazné objednávky, resp. uzavřením kupní smlouvy zároveň stvrzuje souhlas s těmito obchodními podmínkami.

Dodavatel si vyhrazuje právo na opravu ceny zboží před odesláním zboží, zjistí-li, že bylo zboží nabízeno za chybnou cenu. V takovém případě musí zákazníka o správné ceně informovat a ten musí s úpravou ceny souhlasit. V opačném případě nedojde k uzavření kupní smlouvy a objednávka bude dodavatelem stornována.

Nákresy, barvy, váha a rozměry výrobků (zboží) uvedené v katalozích či na internetových strankách www.vybaveni-gastronomie.cz jsou pouze informativní, pokud nejsou výslovně označeny jako závazné.

 

Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám.

 

3. Zrušení objednávky

 Objednávku je možné bezplatně zrušit nebo změnit před jejím potvrzením dodavatelem, resp. před uzavřením kupní smlouvy. Poté je možné od kupní smlouvy odstoupit dle níže uvedených podmínek nebo na základě dohody dodavatele a zákazníka. Pokud zruší objednávku dodavatel, uvede důvod, proč není možné objednávku potvrdit, např. že zboží již není vyráběno.

  

4. Dodací lhůta

Objednané zboží bude dle jeho typu, dostupnosti a provozních možností dodavatele dodáno v co nejkratší době poštou nebo jiným přepravcem, obvykle v rozmezí do 2dní - 12 týdnů podle typu zboží a výrobce od závazného potvrzení objednávky, pokud ze závazného potvrzení objednávky nevyplývá lhůta jiná. Zboží se považuje za dodané doručením na adresu, kterou zákazník stanovil v objednávce.

Dodací lhůty se prodlužují v případě neočekávaných, dodavatelem nezaviněných skutečností, jako např. neočekávané zásahy vyšší moci, stávky a další překážky, které se nedají dodavatelem ovlivnit. Toto platí i v případě, jestliže tyto okolnosti nastanou u dodavatelů dodavatele. V tomto případě je uplatnění finančních nároků z důvodu prodlení vůči dodavateli vyloučeno. Přímé škody vzniklé z důvodu prodlení dodání zboží, zaviněného dodavatelem, lze uplatnit pouze do výše hodnoty zboží v prodlení.

5. Způsob dodání zboží, ceny dopravy, osobní odběr a montáž

a) Ceny dopravy a možnosti doručení

  • Při objednávce nad 20.000,- Kč s DPH poskytuje dodavatel na veškeré zboží dopravu po celé ČR zcela zdarma
  • Při nákupu zboží do 20.000,- Kč s DPH se výše ceny dopravy odvíjí od součtu hmotností Vámi objednaného zboží
  • V případě dobírky je k ceně dopravy připočítáno i dobírečné 40,- Kč s DPH

Pro přepravu zboží dodavatel využívá služeb přepravních společností Geis, TopTrans a DPD. Dodavatel si vyhrazuje právo měnit způsob přepravy s ohledem na objednané množství a charakter zboží.

Doručení zásilky je běžně kamkoliv po České Republice v pracovní dny do 24 hodin od nakládky a na Slovensko v pracovní dny do 48 hodin od nakládky. Zároveň je zákazníkovi zaslán email s informací o odeslání zásilky a předpokládaným datem doručení.

Ceník dopravy po ČR přepravní službou Geis a TopTrans

   Váhový rozsah

Cena dopravy s DPH

0 - 5 kg

99,- Kč

5,1 - 15 kg

189,- Kč

15,1 - 30 kg

299,- Kč

30,1 - 50 kg

359,- Kč

50,1 - 75 kg

429,- Kč

75,1 - 100 kg

499,- Kč

100,1 - 150 kg

649,- Kč

150,1 a více

769,- Kč

Doprava do ostatních zemí je zajištěna individuálně na základě dohody se zákazníkem.

 

Upozornění - při přebírání zásilky dbejte prosím následujících pokynů:

Věnujte mimořádnou pozornost vnějšku balení, tzn. povrchu kartonu, ochranné pásce a veškerým, i drobným porušením a trhlinám, obzvláště pak průrazům kartonu a deformacím rohu balíku. Tyto příznaky mohou znamenat neopatrné zacházení s balíkem během přepravy a tím i možný vznik škody na zboží uvnitř balení. Pokud narazíte při kontrole na jakýkoli zmíněný či podobný ukazatel toho, že došlo k neoprávněnému vniknutí do zásilky, či možnému poškození během přepravy, oznamte tuto skutečnost před potvrzením přepravního listu řidiči. Trvejte na sepsání reklamačního protokolu, event. potvrzeném záznamu o stavu v jakém byl balík doručen a o případných dalších poškozeních. Tímto jednáním zajistíte snazší řešení případné pozdější reklamace a minimalizujete vznik možných škod. Zákazník musí informovat dodavatele SMS zprávou nebo e-mailem o zjištěné vadě nejpozději do 24h po převzetí zboží.

 

b) Osobní odběr

Osobní odběr je možné provést na provozovně dodavatele v Chrášťanech, v ulici Jana Nepomuckého 92 (areál strojíren), PSČ 252 19.

Při osobním odběru platí zákazník za objednané zboží hotově nebo částku uhradí předem poukázáním na účet dodavatele. Osobní odběry nejsou nijak zpoplatněny.

 

Zboží je zákazníkovi v provozovně dodavatele rezervováno po dobu 14ti pracovních dnů od výzvy k odběru zboží.

Zákazník má právo si zboží v provozovně dodavatele před uzavřením kupní smlouvy prohlédnout. Převzetím zboží a úplným zaplacením kupní ceny přechází na kupujícího vlastnické právo ke zboží.

Konkrétní způsob dodání si zvolí zákazník sám, v rámci vyplnění objednávky na www.vybaveni-gastronomie.cz. Pokud ve smluvený termín dodání není možno z objektivních důvodů na straně zákazníka zboží dodat, dodavatel uskladní zboží na svůj sklad a veškeré náklady na skladování budou účtovány zákazníkovi ve skutečné výši, pokud se obě strany předem písemně nedohodnou jinak. Dodavatel je v takovém případě oprávněn požadovat poplatek za vydané náklady na uskladnění a náklady za samotné uskladnění ve výši 40 ,- Kč (slovy: čtyřicetkorun českých) za 1m2/položku/den uskladnění a dále je oprávněn od kupní smlouvy odstoupit. V případě objednávek převyšujících hodnotou 500.000,- CZK, poskytne dodavatel skladování zdarma po dobu max. 14 kalendářních dnů, pokud se smluvní strany nedohodnou jinak.

Pokud dojde k uskladnění dodaného zboží v místě plnění a je znemožněna bez zavinění dodavatele jeho instalace, považuje se toto za řádné dodání a zákazník je povinen zboží kvantitativně zkontrolovat a převzít, pokud se obě strany nedohodnou jinak. Tím není dotčen jakkoliv nárok vyplývající z reklamačního řízení.

Smluvní strany se dohodly, že pokud kupující zakoupené zboží nepřevezme do 21 dnů ode dne sjednaného v kupní smlouvě, příp. kdy byl písemně, telefonicky nebo faxem k odběru dodavatelem vyzván (dále jen neodebrané zboží), může dodavatel od kupní smlouvy odstoupit a toto zboží prodat jiné osobě. Kupujícímu pak v důsledku takové skutečnosti nevznikají žádné nároky na náhradu škody. Písemné odstoupení musí být doručeno druhé smluvní straně. Za neodebrané zboží po odstoupení od smlouvy ze strany dodavatele je dodavatel oprávněn fakturovat kupujícímu paušalizovaný nárok na náhradu způsobené škody ve výši až 50 % ve vztahu k ceně neodebraného zboží.

 

V případě, že došlo k následnému odběru neodebraného zboží a dodavatel dosud nevyužil práva odstoupení, je dodavatel oprávněn požadovat na kupujícím smluvní pokutu ve výši 1% z hodnoty tohoto zboží za každý den prodlení přesahující prvních 14 dnů prodlení.

 

Výsledný daňový doklad dodavatel vystaví a zašle kupujícímu e-mailem do 14 dnů od převzetí zboží.

 

Smluvní pokuty jsou splatné dnem doručení faktury a lze je započíst oproti přijaté záloze a/nebo oproti jinému obdrženému plnění od Kupujícího.

 

c) Montáž

 

Pokud není stanoveno jinak, cena zboží nezahrnuje vykládání zboží, standardní vynesení zboží, stěhování zboží, manipulaci se zbožím, montáž zboží, odvoz a likvidaci odpadů. Náklady na tyto činnosti tvoří samostatnou položku nabídky.

Standardním vynesením zboží se rozumí ruční vynesení zboží do váhy 100 kg do výše max. 4NP, eventuálně vyvezení výtahem bez omezení NP.

Nestandardním vynesením se rozumí zejména nutnost využití zdvižné plošiny, jeřábu, či vynesení do výše větší než 4NP. Takové případy jsou předmětem samostatné nabídky.

 

7. Způsob uhrazení ceny za zboží

 

Dodavatel nabízí kupujícímu tyto možnosti platby:

1) Hotově na provozovně dodavatele. Při tomto způsobu platby je nutné zboží uhradit v plné výši, pokud se kupující a dodavatel nedohodnou jinak.

2) Dobírkou v místě předání prostřednictví zásilkové služby

3) Platba převodem, kdy částka bude dodavateli poukázána předem na účet pod příslušným variabilním symbolem, který platbu identifikuje.

4) Platba na fakturu - pouze po předchozí domluvě

Záloha ve výši 50% z konečné částky objednaného zboží bez DPH může vyžadována v následujících případech:

  • je-li objednané zboží upravováno na přání zákazníka
  • přesáhne-li celková částka objednávky výši 10.000,-Kč včetně DPH

Zbývající část uhradí zákazník standardními formami viz výše uvedené platební podmínky.

Daňový doklad dodavatel zpravidla zasílá pouze elektronicky, pokud se dodavatel a zákazník předem nedohodnou jinak. Ten po vytištění splňuje veškeré náležitosti daňového dokladu, který lze evidovat a účtovat dle platných zákonů. Elektronický způsob zasílání daňových dokladů je plně akceptován všemi finančními úřady v České republice, šetří náklady na straně dodavatele i zákazníka, hlavně však naše životní prostředí. Z výše uvedených důvodů již klasickou papírovou fakturu standardně neposíláme.

 

Instalace zboží ani montáž nejsou součástí kupní smlouvy a jsou zajištěny individuálně na přání zákazníka.

  

8. Výměna zboží

Výměna zboží je možná pouze z důvodu doručení nesprávného, poškozeného nebo nekompletního zboží.

Zákazník musí informovat dodavatele SMS zprávou nebo e-mailem o zjištěné vadě nejpozději do 24h po převzetí zboží.

Zákazník odešle zboží zpět dodavateli. (viz stejný postup přípravy balíku pro odeslání jako při reklamaci v bodě 10.)

Poštovné za novou expedici hradí dodavatel.

 

9. Vrácení zboží, odstoupení od smlouvy

9.1. Zákazník jakožto spotřebitel bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání zákazníka nebo pro jeho osobu, od kupní smlouvy o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím, od kupní smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit a od kupní smlouvy o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal.

 

9.2. Nejedná-li se o případ uvedený v čl. 9.1 či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má zákazník spotřebitel v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží, přičemž v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být dodavateli odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Pro odstoupení od kupní smlouvy může zákazník využit vzorový formulář poskytovaný dodavatelem, jenž tvoří přílohu obchodních podmínek. Odstoupení od kupní smlouvy může zákazník zasílat mimo jiné na adresu provozovny dodavatele či na adresu elektronické pošty dodavatele info@vybaveni-gastronomie.cz.

 

9.3. V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 9.2 obchodních podmínek se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být dodavateli vráceno do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy dodavateli Odstoupí-li zákazník od kupní smlouvy, nese zákazník náklady spojené s navrácením zboží dodavateli, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.

 

9.4. V případě odstoupení od smlouvy dle čl. 9.2 obchodních podmínek vrátí dodavatel peněžní prostředky přijaté od zákazníka do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy zákazníkem, a to stejným způsobem, jakým je dodavatel od kupujícího přijal. Dodavatel je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté zákazníkem již při vrácení zboží zákazníkem či jiným způsobem, pokud s tím zákazník bude souhlasit a nevzniknou tím zákazníkovi další náklady. Odstoupí-li zákazník od kupní smlouvy, dodavatel není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky zákazníkovi dříve, než mu zákazník zboží vrátí nebo prokáže, že zboží dodavateli odeslal.

 

9.5. Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je dodavatel oprávněn jednostranně započíst proti nároku zákazníka na vrácení kupní ceny.

 

9.6. Do doby převzetí zboží zákazníkem je dodavatel oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit. V takovém případě vrátí zákazníkovi kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený zákazníkem.

 

9.7. Je-li společně se zbožím poskytnut zákazníkovi dárek, je darovací smlouva mezi dodavatelem a  zákazníkem uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy zákazníkem, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a zákazník je povinen spolu se zbožím dodavateli vrátit i poskytnutý dárek.

 

9.8. Není-li zákazník spotřebitelem a dojde k uzavření kupní smlouvy mezi zákazníkem a dodavatelem a dodavatel zadá výrobu zboží objednaného zákazníkem u výrobce, a to na základě uhrazení zálohy či celé kupní ceny za zboží, je zákazník povinen takové zboží dle kupní smlouvy převzít.



K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz.

 

10. Reklamace

Záruční doba a záruční list

Záruční doba začíná běžet převzetím zboží zákazníkem.

Záruční doba je 24 měsíců. Pokud k danému výrobku existuje záruční list, pak je vystaven v den prodeje zboží. V případě, že záruční list neexistuje, slouží jako záruční list daňový doklad.

Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží (nebo jeho dílů) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku v takovém případě nelze považovat za vadu a nelze ji ani jako takovou reklamovat.

Zákazníkům, kteří zboží používají pro účel podnikání nebo obchodu s daným výrobkem, není záruční doba stanovena občanským zákoníkem. V tomto případě záruční dobu stanovuje konkrétní dovozce zboží do ČR. Záruční doba uvedená na našich stránkách je určena pouze pro spotřebitele, nikoliv pro podnikatele, kteří zboží kupují v rámci své podnikatelské činnosti (nákup na IČ).

V případě, že zákazník objevil na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, která nebyla způsobena jeho nevhodným používáním, ale vadou samotného výrobku, má v záruční době právo na reklamaci zboží.

Postup reklamace

Pokud chce zákazník reklamovat zboží koupené v internetovém obchodě www.vybaveni-gastronomie.cz, dodavatel doporučuje vyplnit formulář v příloze "reklamace", kde uvede zejména typ výrobku, číslo prodejního dokladu a popis závady. Do dvou pracovních dnů budou zákazníkovi zaslány informace o dalším postupu. Zásilky, ze kterých není patrné, proč byly dodavateli zaslány, budou vráceny odesilateli.

Je vhodné zboží zasílat v originálním obalu nebo vyhovujícím přepravním obalu, protože dodavatel neručí za případné mechanické poškození před přijetím zboží. Doporučujeme vždy zásilku před odesláním vyfotit a fotografie nám zaslat, abychom předešli případným problémům při reklamaci poškozeného zboží při dopravě. V případě oprávněné reklamace má zákazník právo na náhradu poštovného v nejnižší nutné výši k bezpečnému doručení (nutné doložit doklad k této přepravě). V případě neoprávněné reklamace nemá zákazník nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace a současně ani dodavatel nemá nárok na náhradu nákladů, které vznikly na jeho straně (pokud se ze strany spotřebitele nejednalo např. o opakovanou bezdůvodnou reklamaci, u které se již dá dovozovat, že se z jeho strany jednalo o zneužití práv spotřebitele).

Záruku je třeba vždy uplatnit u dodavatele písemně poštou nebo e-mailem a jednoznačně určit k jakému zboží se vztahuje (uvedení čísla faktury/dodacího listu, kódu zboží, popis vady, fotografie). Záruka se vztahuje na vady vzniklé na konstrukci, mechanice a použitých materiálech a nevztahuje se na vady způsobené zejména:

I) používáním produktu způsobem, pro který nebyl určen, vyroben a testován

II) běžným opotřebením ("stárnutím")

III) nevhodnou manipulací, pádem, úderem deformací

IV) neoprávněným zásahem do konstrukce nebo mechaniky, opravami prováděnými nezaškoleným personálem

V) nerespektováním „Návodu k použití“, pokud byl předložen

VI) důvodem k reklamaci rovněž nejsou drobné diskrepance v rozměrech a barevných odstínech způsobené zejména přírodním charakterem použitých materiálů

 

Dodavatel navrhne nejpozději do pěti (5) pracovních dnů řešení reklamace, a to buď formou opravy zboží na místě, opravy u výrobce, výměnou zboží nebo poskytnutím dodatečné slevy. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. V případě opravy u výrobce v zahraničí se lhůta pro odstranění vady stanoví dohodou obou stran.

 

Reklamace včetně vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do třiceti (30) kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se smluvní strany nedohodnou jinak. Běh lhůty pro vyřízení reklamací je pozastaven v případě, že dodavatel neobdržel veškeré podklady potřebné pro vyřízení reklamace (části zboží, jiných podkladů apod.). Lhůta je pozastavena až do dodání vyžádaných podkladů kupujícím.

Pro případ zamítnuté reklamace dodavatel vydá písemné odůvodnění tohoto zamítnutí. Do doby prokázání odpovědnosti za vadu na straně kupujícího se má za to, že za vadu odpovídá dodavatel, který je povinen vadu odstranit. V případě, že dodavatel prokáže, že za vadu neodpovídá, zavazuje se kupující uhradit dodavateli oprávněné náklady spojené s jejím odstraňováním plus přirážku ve výši 20 %.

 

Za situace, kdy je reklamované zboží potřeba zaslat dodavateli, si kupující ve vlastním zájmu vede tak, aby bylo zboží zabaleno do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy křehkého zboží a to včetně veškerého příslušenství a označí zásilku příslušnými symboly.

Po řádném vyřízení reklamace vyzve dodavatel kupujícího k převzetí opraveného zboží.

Nárok na uplatnění záruky zaniká v případě neodborné montáže nebo neodborného uvedení zboží do provozu, stejně jako při neodborném zacházení s ním, tj. zejména při používání zboží v podmínkách, které neodpovídají svými parametry parametrům uvedeným v dokumentaci ke zboží.

Při jakékoli návštěvě servisního technika u kupujícího je třeba, aby byl vyhotoven protokol o zjištěných závadách a formě jejich odstranění. Bez takovéhoto protokolu není návštěva servisního technika brána v potaz.

V souladu s ustanovením § 1820 odst. 1) písm. j) občanského zákoníku je kupující oprávněn se obrátit se svou eventuální stížností, jež nebyla k jeho spokojenosti vyřešena reklamačními pracovníky dodavatele, na příslušný český soud nebo na Českou obchodní inspekci, případně na místně příslušný živnostenský úřad dle sídla dodavatele.

 

Vyřízení reklamace

Dodavatel či servisní středisko posoudí oprávněnost reklamace vady na zboží a po posouzení vyrozumí zákazníka telefonicky či emailem o způsobu vyřízení reklamace. Následně bude zákazník vyzván k vyzvednutí reklamovaného zboží.

 

Lhůta pro vyřízení reklamace je třicetidenní.

 

11. Ochrana osobních údajů spotřebitele

a) Osobní údaje, které jsou poskytnuty dobrovolně kupujícím dodavateli za účelem splnění objednávky a marketingových akcí dodavatele, jsou shromažďovány, zpracovávány a uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném a účinném znění. Kupující dává dodavateli svůj souhlas ke shromažďování a zpracování těchto osobních údajů pro účely splnění předmětu uzavírané kupní smlouvy a využití pro marketingové účely dodavatele (zejm. pro zasílání obchodních sdělení), a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním zaslaným na adresu sídla dodavatele. Za písemné vyjádření se v tomto případě považuje i forma elektronická.

b) Dodavatel prohlašuje, že veškeré osobní údaje jsou důvěrné, budou použity pouze k uskutečnění plnění smlouvy s kupujícím a marketingových akcí dodavatele a nebudou jinak zveřejněny, poskytnuty třetí osobě apod. s výjimkou situace související s distribucí či platebním stykem týkajícího se objednaného zboží (sdělení jména, čísla účtu a adresy dodání) či speciálních marketingových akcích. Dodavatel postupuje tak, aby subjekt údajů neutrpěl újmu na svých právech, zejména na právu na zachování lidské důstojnosti, a také dbá na ochranu před neoprávněným zasahováním do soukromého a osobního života subjektu údajů.

c) Kupující má právo přístupu ke svým osobním údajům, právo na jejich opravu včetně dalších zákonných práv k těmto údajům. Osobní údaje je možno na základě písemné žádosti kupujícího odstranit z databáze. Osobní údaje kupujících jsou plně zabezpečeny proti zneužití. Osobní údaje kupujících dodavatel nepředává žádné další osobě. Výjimku představují externí dopravci, kterým jsou osobní údaje kupujících předávány v minimálním rozsahu, který je nutný pro doručení zboží.

d) Jednotlivé smlouvy jsou po svém uzavření dodavatelem archivovány, a to ve formě elektronické a jsou přístupné pouze dodavateli. Ustanoveními tohoto oddílu není dotčena možnost společnosti Oxygenic s.r.o. zpracovávat osobní údaje i bez souhlasu subjektu údajů, jestliže je takové zpracování dovoleno dle ustanovení § 5 odst. 2 zákona o ochraně osobních údajů.

 

12. Závěrečná ustanovení

Tyto obchodní podmínky jsou platné pro všechny kupní smlouvy uzavírané mezi dodavatelem a zákazníkem.

Dodavatel si vyhrazuje právo obchodní podmínky měnit. Na veškeré obchody uskutečněné s dodavatelem se vztahuje platný právní řád České republiky. Změněné podmínky vyhlásí vhodným způsobem na internetových stránkách www.vybaveni-gastronomie.cz stejně jako ve svých provozovnách nejméně měsíc před účinností nových obchodních podmínek.