Časté dotazy

1) Jak zjistím stav své objednávky?

 

O stavu Vaší objednávky Vás budeme automaticky průběžně informovat na e-mail zadaný ve Vaší objednávce a nebo také můžete po přihlášení na Váš účet na stránkách www.vybaveni-gastronomie.cz navštívit sekci "historie objednávek".

 

 

 

2) Jak poznám, že si mohu vyzvednout objednané zboží?

 

Jakmile budeme mít pro Vás zboží připraveno, budeme Vás informovat pomocí sms zprávy a e-mailem.

 

 

 

3) Jak dlouho budu mít u Vás rezervované zboží?

 

Objednané zboží je u nás standartně rezervováno po dobu 14ti pracovních dnů od výzvy k odběru zboží. V případě nutnosti prodloužit tuto lhůtu nás kontaktujte na mailu info@vybaveni-gastronomie.cz.

 

 

 

4) Jak zjistím předpokládaný termín dodání zboží s dostupností "skladem u výrobce"?

 

Přesný termín dodání u těchto produktů nelze jednoduše nastavit tak aby byl vždy přesný. V případě Vašeho zájmu o některou z položek s takto označenou dostupností nás neváhejte kontaktovat a my Vám obratem zjistíme přesný termín dodání v danou dobu.

 

 

 

5) Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

 

Ano, v případě že jste zboží zakoupili jako fyzická osoba, můžete zboží do 14 dnů vrátit bez udání důvodů od zakoupení. Vracení zboží nesmí být nijak poškozeno a ani na něm nesmí být jakékoliv známky používání. Vrácení zboží bez udání důvodů ve 14 denní lhůtě od zakoupení se nevztahuje na případy kdy zboží bylo zakoupeno právnickou osobou. 

 

 

 

6) Jak mám postupovat v případě reklamace?

 

V případě, že dodané zboží nefunguje zcela správně informujte nás o stavu na e-mailu info@vybaveni-gastronomie.cz. My Vás poté budeme informovat o doporučeném postupu k co nejrychlešímu vyřízení reklamace. Podrobný postup vyřízení reklamace si můžete pročíst ZDE.

 

 

 

7) Kam mohu zaslat reklamové zboží?

 

Reklamované zboží nám prosím zašlete na adresu Oxygenic s.r.o., Chrášťany 92 (areál strojírny), 252 19 Chrášťany. V některých případech je pro rychlejší vyřízení reklamace vhodné zaslat reklamované zboží rovnou do servisního střediska. Proto doporučujeme před odesláním reklamovaného zboží nás kontaktovat na e-mailu info@vybaveni-gastronomie.cz. My Vás poté budeme informovat o doporučeném postupu k co nejrychlejšímu vyřízení reklamace. Viz. předchozí bod častých dotazů č.6

 

 

 

8) Co musím dodat k zdárnému vyřízení reklamace?

 

Ke zdárnému vyřízení reklamace je nám nutné zaslat kompletní reklamované zboží společně s kopií dokladu o koupi. Je vhodné boží zaslat v originálním obalu nebo obalu vhodné pro přepravu. Za případné mechanické poškození před přijetím zboží neručíme. K reklamovanému zboží je také vhodné přidat průvodní dopis kde bude popsána závada.

 

 

 

9) Jaká je lhůta pro vyřízení reklamace?

 

Lhůta pro vyřízení reklamace je dle zákona č. 634/1992 Sb. třicetidenní. Nicméně vždy se snažíme případnou reklamaci vyřídit v co nejkratším termínu.